Fredag igen!

7 kg och rätt stadig i nacken nu! ^_^
 
Det har varit full fart hela veckan! Å tiden går sååå fort, det är återigen fredag! Jag klagar inte direkt, familjemys och sovmorgon tillsammans är ju sååå mysigt!
Nu är bilen omlackad och resultatet blev så bra, vilken lättnad att ha det gjort. Jag och Liam har hängt på Ikea med moster Lisan, morbor Jackie och Emma. Vi har varit på både T-bana- och bussäventyr, åkt Ikeabuss för första gången. Super praktiskt, på 15 min var vi i Hornstull! ^_^
Jag har planterat om lite till i balkonglådorna, köpte murgrönor, kryddor och ett nytt oliveträd som jag ska plantera i den stora svarta krukan så fort pappa Fredrik kommer hem. Jag hade Liam i bärselen och kånkade hem oliveträdet. Vill man så går det, Allt för en prunkande balkong haha. Jag tror jag vet hur jag vill ha belysningen också, hoppas hoppas det går och att Fredrik går med på det. Jag lovar att visa när jag känner mig klar. ^_^
Här kommer lite mysbilder på dagarna som varit. 
Med bus i t-banan!
 
Mumsiga och goda gubbar!
 
Det går ju verkligen dåligt med mitt "inte äta socker" mål. Mysigt torsdagssyssla iallafall...
 
Rättvikglass i stora lass, JA TAC!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback