Hej mina vårklassiker

Nu är det äntligen dags att damma av vårjackorna när värmen och solen kommit tillslut. 
Jag har investerat i några klassiker som jag använt både höst och vår. Säkra och sköna plagg som jag ej har tröttnat. Då tycker jag det är OK att de få kosta lite också. Suktar fortfarande efter Barbour jackan....
Så glad att jag återigen kan använda er! <3
 
Samsoe Samsoe
Jag höll på att bli tokig, letade överallt men kunde inte hitta denna jacka. Verkligen en favorit då jag kan ha massa sköna koftor under...lager på lager men ändå känna mig snygg och bekväm. Den hängde över en av Fredriks jackor och jag såg inte den haha. 
 
Saint Tropez 
Min trogna skinnpaj passar till det mesta, chick och cool. 
 
United colors of benetton
En riktig klassiker, en trench coat går väl aldrig ur tiden. Jag köpte den här när jag gick i gymnasiet. Ett av mina bästa köp och än idag sitter den som en smäck. 
 
Burberry
Ny bland favoriterna, fick den av Fredrik för jag var tydligen snäll hehe 
Skönt att ha över en tjock tröja på en promenad. 
 
Anna Holtblad
Denna är väl också en klassiker, köpte den när den var som mest populär. Bra att ha vid lite finare tillfälle, typ när jag vill se proper ut. 
Mason Scotch
Det är sällan jag har vita jackor men denna blev jag förälskad i så jag fick den i födelsedagspresent också från min käraste. Den är i ull och jag gillar detaljerna, den känns så himla välsytt. Jag gillar också det blanka innetyget mot det matta grövre ulltyget. Denna ska jag använda mycket i vår/sommar. Blev ju ganska fort tjock när jag fick den i höstas. 
           
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback