Helgbukett och min älskade Apple blossom! ^_^

Älskade "tantblomma", på senare år har jag förälskad mig i pelagoner speciellt måbackor och s.k. rosenknoppar.
Idag slog jag till på en Apple blossom som ska få pryda köksön tillsammans med murgrönorna, trolltrassel och min snöuggla som dinglar högst upp med vakande ögon. Blomsterringen i Liljeholmstorget hade erbjudande på sina pelagoner, 89 kr istället för 129 kr. "Fynd"! >_^
Jamen en helgbukett unnade jag mig också, det tyckte jag att jag var värd. ^_^
 
Trevlig helg önskar vi er!
 
Praktfulla och en glad nyvaken bebis
 
Tittut
 
Den ska få växa till sig ordentligt, nytt jord har den fått!
 
En liten "rosbukett"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback