Klippa navelsträngen...

 
 
Imorse när jag vaknade för att dricka vatten såg jag Liams söta kläder ligga på soffan och blev sådär sentimental. Vet inte om det var på grund av vädret men jag greps av den där känslan att tiden går för fort.....jag måste pausa tiden! Jag vill ha så mycket tid som möjligt med Liam innan han blir "stor"! 
Ända sedan Liam föddes har han och jag hängt ihop, jag har aldrig varit ifrån honom mer än till affären som är 3min från oss eller när jag haft sovmorgon på helgerna. Jag har varit rätt cool med det mesta gällande "hur man ska göra med barn", struntat i alla pekfingrar och litat på mig/oss själv(a). Det här att lämna ifrån honom för egentid har jag inte haft något behov av men ikväll var det dags! 
För några veckor sedan fick vi en
ful parkeringsskada och personen som gjorde det smet vilket känns såklart väldigt surt. Efter om och men så ska bilen in på lackning imorgon och den behövdes verkligen tvättas fy farao vad jag har skäms att åka runt i den. Liam har alltid sovit när vi tvättat bilen men senare gångerna har han vaknat under tvätten och blivit jätteledsen, då har vi varit rätt slarviga för att snabbt åka därifrån....inte så roligt miljö för en bebis. Så ikväll lämnade vi honom hos mina föräldrar och åkte och tvättade bilen. Det var ju jätteskönt och tryggt, NO STRESS! Nu är bilen all shiney och jag håller tummarna att lackjobbet blir SUPER! 
Nästa gång mormor ska sitta barnvakt är när vi ska på bio - Fast 6. Ohh Yeah O'connor! ^_^
 
Nyvaken kille med mormor
 
Tog med mig muffins med tryffeltopping, testade nytt recept. Tummen upp för tryffeln men själva muffinsen var torra då jag ersatte mandelmjölet mot majsmjöl....men kommer definitiv göra om de!
 
 
Vi fick ta sluttouchen hos päronen då de stängde "tvätta själv hallen". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback