Leka själv

Han ser så stor ut i sin sittdel...
 
Så ska vi prata massor...
 
Det sägs ju att alla åldrar har sin charm och det stämmer ju. Jag kan sakna första tiden när Liam var sådär liten och låg i vår famn som en liten groda, helt obrydd om vad som hände omkring honom. Sådär kunde man sitta i timmar, andas in bebisdoften, titta och gosa med honom. Nu är han så nyfiken och ska upptäcka världen, det börjas smått...går inte att amma honom överallt exempelvis. Han ska vara med, skrattar/pratar/låter och bäst av allt bjuder han på de finaste leendena så fort han får lite uppmärksamhet. Min älskade gullunge! 
Igår när det var sådär grått och trist, passade jag på att städa lägenheten och tvätta. Han låg så nöjd i sitt gym och hängde med sina polare och när jag var klar fick han hänga med mig medan jag fikade och läste tidning. En nöjd och snäll kille har vi, det är vi mycket tacksamma för. <3
 
Mys
 
Jomen ibland kan det se ut så här också, man hittar honom utanför gymmet...det roliga är att både han och jag fattar inte hur han hamnade där. O_o 
 
Imorse såg det ut så här...då hade han rivit ned sitt gym och klagade för det inte var roligt längre....tagen på bar gärning på huliganen och han har den där "oh shit looken" haha ^_^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback