Liam 4 månader!

Vår lilla glader!
Vi fick fina bilder från familjen Degerman som var på besök för någon vecka sedan. 
 
Idag är ingen vanlig dag, idag blir vår pojke 4 månader! Det har hänt så mycket och jag vet att jag säger det ofta men åh vad roligt det är att se hans utveckling! Exempelvis första högljudda skrattet som han för övrigt bjöd på när vi skulle landa i Sverige från Paris. Han är ju väldigt social (som sin mamma) eller det fina ordet för sällskapssjuk och ska klart vara med oss hela tiden. Måste dock säga att han är väldigt duktig på att hänga med sina polare Nasse och co men när han har tröttnat på de har han lärt sig att "låtsas gnälla" - väldigt charmigt just nu men vi får väl se framöver hehe. 
Kan nog sitta här och skriva en hel roman för visst är vi som alla andra föräldrar...tycker att vår son är någon utav de finaste som finns och alldeles speciell men det är ju alla barn för sina föräldrar. 
Liam har iallafall fått sin första hårklippning, nu är håret rakat och han ser ut som en liten söt munk i någon Shaoling tempel film haha. Det sägs att håret som växer ut blir grövre och han får en jämnare utväxt. Så vi testar, det växer ju ut. Det gick för övrigt väldigt bra, det var nog bara jag som var helt svettig medan han satt så lugn i sin pappas famn med hela min tjocka familj runt omkring som fotade och filmade....puh!
Så var det ju dags för det här med smakportioner av fastföda, oj vad det slank ned! Vår lilla matvrak, egentligen inte så överraskad...det är ju MIN SON! ^_^
Så nu kör vi med månad nummer 5 och andra utvecklingsområden! Just ja, vi NJUTER varenda sekund även de där gnälliga timmarna för visst finns det trots i alla former och ålder. >_^
 
Har ingen som helst aning på vad som händer men cool var han! <3
 
Glad och go efteråt.
 
Färsk potatis och minimorötter till minisen
 
Nom nom potatismorotspuré gick hem!
 
 
Så var det pappas tur och mata när han kom hem från jobbet...
 
Mitt mamma hjärta smälte lite...så fin de bondar! Banan fick han som efterrätt. 
 
Kan själv...
 
Tadaaa, lite kungfu moves! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback