Loppis

Vi har eller jag har äntligen tagit tag i det här med att rensa ur min garderob eller snarare mina lådor som bara står i förrådet. För nu ska sakerna säljas på loppis/Stadsmissionen. I början var det jätte jobbigt, hade sånt ångest över så mycket kläder, skor och annat krims krams jag har samlat på mig genom åren. Kom på mig nu i skrivande stund att jag inte har gått igenom mina smycken, pyssel mm gaah! >_<
När vi hade kommit halvvägs och vardagsrummet + gästrummet var ett enda bombnedslag då hade jag lust att grina lite. Samtidigt var det ju oehört roligt att hitta mina gamla "studentskor" och annat skoj bland alla gömmor. 
Vi bjöd över mina syskon + flickvän för att ta vara på de finaste plaggen. Om jag ska vara ärligt så är många av plaggen inte ens använda eller väldigt få gånger då jag känner att de inte är passande för mig längre. 
När kvällen närmade sig hade de en "ny garderob" iallafall syrran och brorsan och vi har nu ett förråd och plats i garderoberna. Förhoppningsvis till nya finisar hehe 
 
Ordning i kaoset...eller nåt typ
 
Mina "studentskor", jag har bara använt de en gång...italienskor köpta i en mysig butik i Gamla stan. 
 
Mitt linne som jag köpte för mina första intjänade pengar när jag sommarjobbade i London. Den hade jag också på mig på mitt första juldiscot på Sundspärlan haha
 
Syrran gick loss, hon fick nog en ny (sommar)garderob.
 
Emma i en ny outfit, de där skorna är så fin men för små för mig. Tror faktiskt att mina fötter har blivit större efter graviditeten... :-(
 
Liam roade sig på babygymmet medan vi röjde...gullunge...
 
Å när han blev trött sov han...
 
Fredz gick ned och grillade lite..
 
Vi gillar barbecuesåser....
 
Middag served
 
"Jag vill också ha morbror...ge mig!"
 
Efter all röj förtjänade vi detta.....
 
En klassiskt chokladfondant 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback