Lost and found!

Här är några godingar som jag hittade: Skinnpjucks från Steve Madden, vita och aprikosrosa converse samt läder sandaler med träklack från River island. ^_^
 
Ni vet känslan när man hittar pengar i fickan eller i handväskan, precis så kände jag när jag hittade många av mina godingar! Skor, skor skooor! Kan man ha för många par, nej om du frågar mig! 
Jag visste inte ens att jag hade ett par vita låga converse, de låg längst in i garderoben helt oanvända! Jag gick nog bananas när vi var i NYC förra våren och så har de hamnat där när vi packat upp väskan...
Vad gör det, nu är de ju perfekta att ha till solbrända ben och en blommigklänning! YAY ^_^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback