Lunch med barndomsvänner

Hur söta! Vi satt vid sofforna och fikade efter maten och det var väl klart att de också skulle ha fika. Majskrokar mums! ^_^
 
Igår var jag och Liam på lunch med mina barndomsvänner och deras söta små bebisar som är några månader äldre än Liam. 
De var så charmiga de små liven, Caylee och Lucas som fick sitta på varsin barnstol bredvid varandra. Som små dockor, Caylee med sina söta lockar som hon ärvt från sin pappa och Lucas med världens bredaste leende och busiga tunga. Mammorna hade full upp med matningen på varsitt håll och vi fick ett gott skratt när Lucas hela tiden försökte sno mat från Caylee! 
Det känns inte som det var så längesen eller det var ju jättelängesen (!) vi var "unga" och hade stora förväntningar inför studenten vid den här tiden på året. Eller när vi var hemma hos varandra, bakade, pratade och drack té. 
Så satt vi där igår alla tre med en liten knodd, kunde inte låta bli att le åt synen. Likaså var det när jag var på lunch med några andra barndomskompisar för några veckor sedan. Så himla mysigt! 
Vi var på 9 event http://www.9event.se/ och åt lunch. God, fräscht mat med hembakat bröd och fika samt toppenmysigt miljö tom toaletterna var fräscha. Det gillas! 
Åt massor men ändå missade jag deras soppor, så nu längtar jag tills nästa gång. Lunch någon?
 
Hehe alla våra små hjärtan! <3
 
Liam 4 månader, Lucas 8 månader och Caylee 11 månader. Här ser de alla att vara nästan lika stora ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback