Min Liamring

En tunn guldring med Liams namn ingraverad. <3
 
Ikväll kom Fredrik hem med en liten mammapresent till mig, vi var och beställde den i söndags när det var morsdag. Innan jag födde Liam frågade Fredrik vad jag ville ha för "mammapresent" för han tyckte jag skulle ha en. Jag visste då inte vad jag ville ha så han köpte en jumpsuit till mig så jag kunde ha och bo i när jag gick hemma. Det var en gullig tanke för det var verkligen skönt att dra på sig den när jag vaknade på morgonen och perfekt när man var rund och go haha. ^_^
Sedan kom jag på att jag faktiskt ville ha något som symboliserade min son, att jag hade blivit mamma. Då kom jag på att jag ville ha en smal guldring som Liam ska få när jag blir gammal och skrynklig. Kanske kan det blir flera ringar...när jag blir runt om magen igen. >_^
Jag berättade om det för Fredrik som tyckte dt var fint. Så nu har jag mina hjärtan i varje hand var jag än går.<3 
 
Jättefina ihop! <3
 

Kommentarer
Sara säger:

Fin blogg! Vart är ringen ifrån? :)

Svar: Tack! ^_^ Ringen är en alliansring från Schalins. Mycket fin och känns knappt, har haft på mig den sedan igår kväll. Tummen upp! ^_^
Becks

2013-05-30 | 11:18:52
Sara säger:

Tack! Väldigt fin! Hittar inte den på deras hemsida? Vet du vilken butik den finns i? :)

Svar: Vi var först inne på NK och tittade men de hade inte så här smala ringar så de rekommenderade faktiskt oss till Hallbergs som låg dörr till dörr på hamngatan. Kan nog finnas på vilken Hallbergs som helst och det är en beställningsvara men med mycket snabbt leverans. ^_^
Becks

2013-05-30 | 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback