Morgonmys!

Gos med min piggelin!
 
Spark, spark
 
 
Morgonstund har guld i mund, det är så mysigt att vakna upp med min lilla krabat. När han vaknar vid 4-5 tiden och vill ha mat får han ligga kvar i sängen med mig. Sedan vaknar Liam runt 7 och då är han glad och alert men jag är då inte redo att vakna. Han ligger snäll bredvid och "mind he´s own business", gör små söta guglande ljud och oftast somnar han om igen men imorse höll han i värsta morgonpasset med sina gosiga små michelinben. Än kan han inte vända på sig men för säkerhetsskull har jag en kudde på sidan, när jag tittade till hade han vridit på sig och låg med sitt huvud mot min mage. Då kan man ju inte låta bli och gosa gosa gosa med honom, han bara fnittrar när jag borrar ner min nylle i hans nacke. Älskade unge! 
 
När han sedan somnade efter sin frukost passade jag på att byta solsufletten till hans vagn, precis 15 min senare vaknade han...vi tog sedan en 2 timmars lång spontantpromenad runt Årstaviken med hans kompis från mammagruppen! Åh jag sveeettades och det var så härligt! ^_^
 
Nu väntar vi bara på att få byta till sittdelen! 
 
Wow spacig tycker Liam! ^_^ Uggisen har jag satt upp med hans napphållare från Elodils. Bra att den kom till användning hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback