Tjejkväll med VIP-shopping

Kvällens mama: Skor från Urban outfitters, väska Indiska, klänning Cos och skinnjacka Saint Tropez
 
 
Shop shop och goodiebag! 
 
Igår klippte jag navelsträngen och var på äventyr på tur man hand. FÖRSTA kvällen utan min lilla plutt! Det kändes faktiskt heeelt ok nästan lite pirrigt, inte av oro utan pirr att få göra något nytt haha. Det här var något som Fredrik också såg framemot att få vara ensam med Liam. Han skulle mata honom med gröt och titta på basket tillsammans. Något de brukar göra på helgerna när jag får sovmorgon. 
Jag blev inbjuden till VIP- shoppingkväll på Esprit av fina Emilia, under kvällen fick jag också lära känna Regina. 3 mammor på shopping, det var inte dum det. 
Vi mötte sedan upp deras söta familjer som också var inne i stan och tog en drink på Eat i Mood gallerian. SUPERMYSIGT! 
När jag kom hem var det en rätt uppgiven pappa med sonen i famnen. Allting hade gått jättebra, han hade tom fått Liam att somna men när han sedan vaknade var det svårt att få honom att somna om. Jag fick förstås lite dåligt samvete att han hade varit ledsen i närmare 2 timmar men Fredrik ringde inte för att han ville att jag skulle ha en kväll själv och han försökte trösta med allt möjligt. Å andra sidan tog det även tid för mig att få honom att somna om igen så det hade inte spelat någon roll.
Vår lille pojk är nöjd med allt under dagtid och nattetid men det här med att få honom att somna på kvällen är tuff. Vi får hoppas att han med ålder lär sig att komma till ro och vilja somna själv. 
 
Fina familjen! <3
 
Jag fick gosa med gullunge Céline! 
 
Mammorna på Shopping! Regina, Emilia och jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback