Tjejmiddag på Asahi fondue och BBQ

Alldeles för litet bord och absolut inte för mycket mat! Man kunde välja 4 olika sorters fonduebas. MUMS!
 
Massor att välja på och det var väldigt fräscht!
 
Söta roliga tjejer - Kitty och Qimmi!
 
Har inte hunnit blogga, för helgen har varit fullspäckat med roliga saker som jag nu tänker blogga om. Vi börjar med tjejmiddag med roliga skånetjejer som var på besök. 
Vi åt på en restaurang som heter Asahi Fondue och BBQ som ligger på Sveavägen. Man kunde välja buffé med antingen fondue eller koreansk bbq samt sushi som förrätt, väldigt asieninspirerad. När vi hade ätit massor sjöng vi karaoke som låg en våning ned. Det blev en del klassiker och tom jag sjöng för full hals men på engelska då jag inte kan läsa kinesiska. Sedan tog vi en drink på East, där jag fick min efterlängtade Strawberry daiquiri! 
När klockan var runt tolvslaget sa jag tack och godnatt till Stureplan och åkte hem till min lilla familj. <3
 
Jessica showar, denna kvinna är bra på många saker! <3
 
Fredagens mama: Skinnjacka Sait tropez, skinnväska Indiska, klänning Filippa K, halsband HM och halsduk Uniqlo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback