Höstfest hos Home in Harmony

Ibland är det bra för knopp och själ att ta ett avbrott från vardagen för att hitta på något med kompisar. 
Jag var rätt så trött igår för Liam knasar med sin sömn igen men jag är så glad att jag tog mig själv i kragen och åkte till höstfesten som hölls i bästa inredningsbutiken i stan. Det är alltid så fina saker att skåda, att bli inspirerad av alla rum och jag får tillfället att skapa vackra miljöer i mitt huvud = min framtida No limit hem haha. Butiken är framförallt bäst för att den drivs av de goaste killarna. Jo, jag har hängt här så pass mycket att jag kan börja kalla de för mina homies. ^_^
Det bjöds som vanligt på massa gottegott mingelplockmat, viner och öl. Å så massor med inredning såklart!
De lottade ut 3 styckna sittpuffar med snygga läderdetaljer från ire möbler och 3 styckna Snowball lampor från Nothernlightning. Det började med att min kompis pojkvän vann ena sittpuffen och så vann även JAG (jag vinner aldrig på utlottningar) en Snowball lampa tjoohoo Jippiee! 
Vi som letade efter en mysig lampa till Liams rum och denna var ju super med dimmerfunktion och allt. 
Det visar jag i ett annat inlägg, nu ska jag fortsätta med mitt fredagsbak! ^_^
 
Janne poserar bland klockväggen!



Så himla goda ostar och delikatesser!

Finfina kuddar

Ordning och reda med posten..
 
Å kramkalas med min homie John! 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback