Julmysigt i mitten av November!

Gårdagens event var ju helt toppen mysigt! 
Det är alltid roligt att träffa andra bloggare, mingla och få lite feel good tid. Det bjöds på glögg, mina favoritpepparkakor från Anna och clementiner i mängder. Så bjöd even Ninnis från Hela Sverige bakar på smarriga cupcakes med kanelfrosting. Andreas Wise bjöd på julsång och var konferencier. Vi fick tips och råd på hur man fixar julmyset i form av blomsterarrangemanger/kransar mm, underlätta julbaket med köksmaskiner, julklappstips till barnen men också hur man undviker alla höga förväntningar och släktfrejder. 
Nu känner jag om än riktigt mycket jullängtan!
 
 
Tack Loppi som ordnat ett mycket trevligt event.
Hurni checka in Loppis nya hemsidan www.loppi.se för fler bilder, shoppingtips, tävlingar och andra inspirerande bloggare! 
 
Charlotta kickar igång eventet!
 
Andreas Wise bjöd på julsång. 
 
Polarn och Pyret höll i lilla modevisning med säsongens kläder, supersöta kidz med fina plagg!
 
Panelen bestående av Anita Schurman, Anne Söderlund och Kitty Juhbring pratar om vad vi ska undvika för att hindra julfrejder men också julens mysiga stunder. 


Blomsterlandet visar hur vi lätt kan göra vår egen krans! 
 
Denna var min favorit! I naturskönt material och det snygga kombon med tistlar! 
 
Stor och Liten tipsade om årets julklappar för alla kidoz! <3
 
Väl hemma fick jag en lugn stund när bebis hade somnat och mannen var bortbjuden på herrmiddag. ^_^




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback