Mysmåndag

Hej hallå!
Jag är ledsen för dåligt uppdatering här på bloggen. Just nu känns det som jag ligger efter i allt! Helgen har varit fullspäckad med massa måsten, vi har rensat massor för bakluckeloppis och det gick superbra. Fick det mesta sålt och det som inte gick lämnade vi till Stadsmissionen. Känns toppen att kunna röra dig fritt i förrådet. 
Har varit en sväng för däckskifte, tvättat flera maskiner med kläder och dammat hemma. Känner mig relativt nöjd. Har dock fortfarande alldeles för mkt att fixa   på göralistab. Vi tog dock en välbehövt paus och gick ut på en skön och härligt långpromenad med Emilia och Céline. Hälsade på djuren på 4h gården och matade änderna på vägen hem. Lite läskigt hahaha tyckte jag men Liam var mkt road, satt tryggt i sin vagn med ett leende. Väl hemma kände jag av i rumpan...snacka om att vara i dålig form! Vi som gick så så så långsamt haha >_< 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback