Yasuragi

Bild lånad av Yasuragi 
 
Jag riktigt avundade mina kompisar som åkte till Hasseludden Yasuragi idag. Vi pratades vid och jag berättade för henne hur härligt de kommer att ha. 
Ett dygn av avkoppling i underbara miljöer, njuta av tystheten, bada i de varma källorna med en varm handduk på huvudet och blicka ut i mälarn. Det är då man känner hur axlarna sjunker några centimeter...att koppla från alla måsten, krav och bara ta hand om sig själv och vara med sin käraste. 
Det är något som både jag och Fredrik verkligen verkligen behöver. Så roligt och mysigt vi skulle ha, strosa runt där i varsin yukata..gå på aktiviteter, äta gott, prata och skratta åt fåniga saker som vi är så bra på. ^_^
En perfekt "fly från verkligheten" aktivitet innan julstressen gör sig påmind!
 
<3 
 
 
Livet med en liten bebis är UNDERBART på många sätt och vår älskade son är en liten charmör men det här med sömn har då aldrig varit sig lik...tror inte jag sovit en hel natt sömn på mer än 1 år! 
Näh nu ska jag iallafall unna mig en riktigt skön dusch med tvagning från topp till tå innan John Blund!
 
Sov gott alla läsare! <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback