9 månader!

Här går jag och säger att Liam är 8 månader varje gång någon undrar hur gammal han är. Jag höll på att glömma det tills Liams farmor skickade sms och grattade honom på 9 månadsdagen igår. 
Kan ni förstå att min bebis är 9 månader nu!!! Jag får nästan lite panik hur fort tiden går, usch nu blir jag sentimental. 
Liam har fått 2 nya framtänder så nu har han sammanlagt 4 tänder och jag tror nästan att det är en 5e på gång. Det är iallafall inte roligt, han har blivit en gnällbebis! Ingenting är bra, puh..antar att jag varit bortskämd med hur cool han är. Hoppas det bara en övergångsperiod! 
Förutom tänderna har han smått börjat plocka sin mat själv men  det är såklart roligare att leka med maten och låta oss mata honom..ja chillar bebis är bara förnamnet haha.
Det här med att krypa är fortfarande ingen hit, han tar sig fram på massa konstiga sätt men inte krypa. Däremot är det huuur kul som helst att stå upp och kolla läget, med lite hjälp från oss dra han sig upp. Så nu får vi se upp och röja undan innan bebisen går löst! ^_^
 

Liams första bil, en Lamborghini Muciélago, jätteroligt att pilla på men han har inte förstått tjusningen med att den faktiskt kan åka...då blir den JÄTTELÄSKIG!


 


 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback