Mera tips från underBARA BARN mässan

Vilken mässa, jag tokÄLSKAR verkligen underBARA BARN mässan. Det finns så mycket skojigt och här kan man verkligen fråga och klämma på det mesta i barnvägar. 
Det finns många produkter som jag vill skriva om men det tar jag lite senare, tänkte fatta mig kort med alla måsten ni ska ta del av under mässan! 
 
-Loppipåsen : Hämta ut Loppipåsen (anmälan görs via http://www.loppipasen.se i förväg) SÅ SLIPPER NI KÖA!
-MAM: Ta en bild när ditt barn använder sin favorit MAM produkt och ladda upp den på Instagram med hashtagen #mamfavourite och visa den på mässan så får du en överraskning från dem
-BabyJogger: Besök deras monter och få en present
-Babyland.se: Skriv upp dig för deras nyhetsbrev och få en gåva (Vi fick en snuttefilt, SÖT mus)
- Tassa, ger bort Umami taste teaser om de eller du tar en bild när din bebis smaskar på teasern och lägger upp den på Facebook eller Instagram. 
- Nuk, handla något och få en överraskning
- Folksam, var med och kasta ned saker och få en söt nalle. 
-Ergobaby, gillar de på Facebook och skriv upp dig så har du chansen att vinna en valfri bärsele (finns sååå många variationer, BIG LIKES!)
- Tröstisar, tävlar om en egen favorit Tröstis och testa deras ursöta tröstisplåster!
- Baby Björn, var med och tävla om deras bärsele One och vinn en nalle björn.
- Ella Kitchens, köp 5 smoothies för 40 kr samt barnmat från 8 månader 2 för 20 kr ( det är halva priset mot butik!)
 
 
Observera att produkterna kan ta slut i och med det är mässa. Lite först till kvarn!
 
Nu säger jag Trevlig helg!
 
 
 Grön är skön är årets tema, älskar ugglorna - mitt favoritdjur!

Säg hej till Carina och alla trevliga Mamsäljare, köpa MAM produkter (nappar, flaskor, bitringar mm) 2 för 100kr
 
 
Deras snygga flaskor, så glad för den neutrala pärlemorguldvita flaskan!!!
 
FYNDA Ellas Kitchens! 

 
 
 
Min donkey blev verkligen en packåsna upp till bredden! NÖJD MAMA BIG TIMES! ^_^


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback