Öppna förskolan

Både jag och Liam tycker det är rolig att gå på Öppna förskolan med kompisen Celine och hennes fina mamma Emilia. 
Denna gång hann vi tom äta frukost tillsammans och kom med på sångstunden. Sååå roligt, Liam älskar ju musik då skuttar han upp och ned haha. 
Vi fortsatte sedan mysa hemma hos oss med lunch och ännu mer bus. 
 
Jag är så glad att jag har så många fina, roliga, omtänksamma mammor i min omgivning. Dagarna fylls med roliga aktiviteter och våra barn fungerar så bra ihop. 
Emilia har från start varit en super bra bollplank, en som jag kan fråga och prata av mig med gällande det mesta. Så får man så bra tips på barnprylar hehe
 
 
Busarna!
 
 

Marakas var tydligen en HIT! 

 
 
 
Liam: Ska vi hålla hand och titta på Baby Eistein Céline?
Céline: Låt mig va!
 
Haha det slutade så här.
Céline sa tillslut ifrån med ett tjut, Liam blir skraj och börjar gråta och Céline sympatigråter med hahaha älskade UNGAR! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback