Varmaste från Merino kids

Har ni också en bebis som sparkar av sig allt man lägger på dem, de där små livliga bena går i 180 så fort filten/täcket/tröjan åker på. 
Jag har sökt efter härliga mjuka och enkla sovpåsar i ull till lillen men inte lyckats hittat något som fallit mig i smaken. På underBARA barn mässan hittade jag vad jag sökt från Merino kids. 
Helt underbara produkter i 100% finaste merinoull. Jag som har gått materiallära vet ju att det är det varmaste man kan ha till sin bebis. Det bästa med merinoull är att de inte sticks bara sådär mjuk och go. 
Dessutom håller ullen bebisen varm och stötter bort fukt. Perfekt för små småttingar som har lätt att svettas. 
Sovpåsen är stilren med ränder, utan massa krimskrams. Helt i min smak!
Vi hade med oss den till Dubai och vi behövde inte oroa oss för att Liam skulle frysa och bli sjuk när han sov, eller när vi var på shoppingmall....airconditioning was so cold!
 
Vi köpte också på oss härliga set med mössa och halsduk. De är fina på som de är, eller alldels perfekta att ha under en anna ihålig mössa. ^_^
 
Här är deras sida på Facebook för mer produkter! https://www.facebook.com/MerinoKidsSweden
 
Sovpåsen kommer i fina tygpåsar. I like! ^_^





 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback