1a september!

1a september idag! Hösten gjorde sig påmind, det blåste kallt och en varm tröja var välbehövd. 

Idag bytte jag ut seatliner till fårskinn och solsuffletten tyckte jag har gjort sitt för iår. Det blev väldigt mysigt, Liam gosade ned sig i den när vi var ute efter middagen. Vi var en sväng i parken, inte för Liams skull utan för att Fredrik skulle testa sin nya basketboll som han fick av oss i fredags. 

Vi körde 21an, hehe vad skojigt trots att jag hade ont i nacken då jag vaknade med världens nackspärr imorse. Har inte haft det på åratal!

Tillbaks till basketen, när jag gick i mellanstadiet spelade jag faktiskt basket och under ungdomsåren tyckte vi om att hänga vid basketplanen och körde just 21an. Vi åkte till och med på basketturneringar haha spelade och hejade på våra vänner. Många roliga minnen! Nu är jag tillsammans med en basketkille...rätt ironisk! ^_^

 

Tadaaa

Liam undrade vad hans knasiga föräldrar höll på med? ^_^

Dunka lite också såklart!

Höstmys! ^_^


Kommentarer
Lili säger:

Va mysigt! Riktig stor mössa Liam har på huvet haha, assöööt

Svar: Hahaha ja, den är lite stor fortfarande men han passar så himla bra med mössa. Vi måste hitta på något snart! Vi vill ju höra allt om Algeriet! Puss och kram från mig och Liam
Becks

2013-09-02 | 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback