Celebrating My burger guy

Jag är tillsammans med en hamburgarkille. Vi äter nästintill hamburgare varje vecka haha inget jag har emot då jag blir serverad med den bästa hemlagade varianten. Mums 
 
Jag och Liam har överraskat BÄSTA pappan hela helgen. Igår bjöd vi ut honom på restaurang och firade lite i förskott då han åker iväg på jobb på sin egen födelsedag. Det tycker vi egentligen inte om menmen så därför gör vi det extra mysigt för honom denna helg! Jag utgick ifrån denna hemsida http://sthlmburgers.se/topplista för att hitta den bästa burgaren i stan. Tror du någon blev glad eller! ^_^ 
Bistro Bon som har flest röster serverade verkligen en grymt god burgare och min lax var helt ok. Däremot var servicen sådär, kände som de var besvärad över att vi hade med oss Liam som inte gör särskilt mycket oväsen av sig. Det dra ned betyget något. Kan dock gå tillbaks för burgarens skull. 
 
Förrätt med skaldjursplanka, den var bra  
 
Den berömda waguyuburgare! Alla (!) killar i rest.  hade beställt en sådan. 
 
 
Min lax 
 
 Samma minspel haha 
 
Efterrätterna! Fredriks chokladterrin var muma
 
 
Min "rabarberpaj" kompott fattade jag inte riktigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback