Casting för Sempervälling

Som jag skrev tidigare var lördagen en händelserik dag. När vi skulle åka hem tog vi en liten omväg till T-centralen för att ta tbanan. När vi gick där på Kungsgatan sprang en kvinna efter oss, presenterade sig och berättade att hon i uppdrag från castingbolaget Röster letade efter söta bebisar för Sempervälling. I början var jag lite skeptisk som man bör vara som mamma. Jag var tvungen att regga och det stämde mycket riktigt. Hon tog några foton på Liam och så skulle vi bli kontaktad med mer information ifall han blev utvald för casting. 
Imorse ringde de och ville gärna att Liam skulle vara med och testfotografera och för besväret får Liam 1000kr. Om de använder fotona får Liam ytterligare 2500 kr!
Tjohoo min lillaman tjänar sin första tusing hehehe, stolt morsa eller vad! 
Hoppas han bara är sig själv imorgon, dvs chill och glad. ^_^
 
Skojar med moster Lilis afroperuk.


 
<3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback