Girls night out

Dammade bokstavligen av ett par gamla godingar inför kvällen. Väldigt sköna och jag älskar färgen - cerise i mocka med svarta skinnkanter. 

Fullspäckat schema i lördags, super roligt! Väl hemma hoppade jag i mina finkläder för att möta upp snygga pinglorna Olivia och Marianne (!) som jag för övrigt skulle ha träffat för 4 år sedan hahaha longstoryshort så 
var det superroligt att äntligen kunna umgås lite alla tre. Vi hade inga planer för kvällen, vi började på East där beställde vi inte bara in goda drinkar men även mat och desert. Jag som precis 2h tidigare tryckt i mig en BMT! Jag hoppade efterrätt och det var nog smart det för jag fick sådant magknip efteråt. Kanske mest för att jag ätit sjukt mycket fika under dagen på Rica Hotel.  >_<
Kvällen var alldeles lagom, massa prat om livet..njuta av nuet, skratta och bara VARA!Tack finisar! <3 


Marianne och jag bländade i Olivias älskade blixtrar och dunder! 


Själv föredrar jag detta ljus på mina skönheter. Dvs ingen blixt. >_^


Älskar Easts tempura rolls och salmon rolls med majo
!

Choklad fondant!



Sprang på den här heta tjejen i fräscht vit!


Strax innan ett sa vi godnatt och hejdå till Stureplan, jag i linne och bara ben i mitten av september hur härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback