Goooodiebags ala Loppi!

Loppi måste vara de mest generösa eventarrangörer. Som gäst går vi aldrig tomhänta hem. 
 Två välfyllda goodiebags med massa roliga saker fick vi efter eventet. Jag har redan testat några av de! Eller Fredrik kunde inte låta bli och högg direkt i chokladen från Lindor. ^_^
 
Förutom massa gottegott fick vi inspirerande kokböcker (perfekt för småbarns föräldrar) och rabatterbjudande som jag såklart delar med här. 
 
 
Wasa sugrdeg flerkorn - gott, jag älskar ju knäckebröd!
Aloevera dryck - min favorit gojibär, godare än orginalet enligt mig.
Gevalia kaffe - snabb kaffe perfekt till utflykten eller på mina promenader när jag blir kaffesugen. 
Female mjölk - som innehåller dubbelt så mycket folsyra och vitamin D perfekt för oss kvinnor. 
Fruktdryck från Rynkeby - fräscht!
Go green gröna ärter - perfekt till Liam nu när han har fått riskorn att gnagga med. ^_^
Polpa finkrossad tomat - bästa och smakrikaste tomater i burk, det är det enda vi köper!
Santa Maria kryddor - seafood & fish samt mango curry, två spännande smakhöjare ska jag tänkte testa i veckan. 
Urtekram ekologiska kryddor - perfekt till att smaksätta Liams mat. 
Torkad rekorv från Brukswallarnas rökeri - perfekt till öl eller ostbrickan. 
Viktväktarnas rågbröd mix låter spännande, jag som älskar BRÖD kan nu kanske äta med gott samvete hehe
Fruktbar från Viktväktarna.
Tidning från Family living - kul läsning med en kopp te från Lipton aromatic...MYS
Lundbys små söta trädgårdsset 
Malaco viva lakrits ädelstenar försvann snabbt
Singoalla päronglass
Arbrå ångbakeris pepparkakor - OMG längtar till jul!
Barnens bästa fest! Kokbok att laga tillsammans med de små
Signerad kokbok till Liam från Johanna Westmans "Minsta bakboken"
Signerad kokbok från Shirley Clamps "Lätt att njuta"
Findus bjuder på bullar till bullarnas dag den 4 oktober - YAY
Inreda.com bjuder på 20% rabatt på ett köp/person tom 2013.11.30 om man ange rabattkod LOPPI
Rica Hotel startar sin söndagsbrunch 6 oktober mellan kl. 12- 15. Under brunchen bjuder de även på garageplats för endast 50kr/bil!
Ramundberget har paketpris till första skidhelg, skriv till mig så berättar jag mer!^_^
 
Sharing is caring, jag uppdaterar givetvis när jag testat mer av produkterna och alla roliga recept som jag fick med! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback