Innedag

Idag får bli en lugn innedag med INGA planer inbokade. Tända massa ljus, mysa i soffan och kurera oss. Liam hade 39.1 grader feber och hade svårt att komma till ro och sova. Det har varit en jobbigt natt för oss alla, stackars pappa som får jobba idag. Mycket är det att göra på jobbet också, han har jobbat sen här hemma varje kväll denna vecka och på det en Köpenhamnresa. 
Därför tycker jag det är extra viktigt att ha det fint här hemma, rent och städat så mycket jag orkar med. När det är mycket runtomkring känns det skönt att ha en ordningsam miljö att vistas i. 
 
 
 
Nu när hösten är kommen känns det naturligt att vilja boa och fixa till här hemma. Är väldigt nöjd med hur vi har det hemma redan men är lite extra inne på att fixa mysigt belysning i form av nya lampor. Har hittat några kanditater som vi ska komma överens om bara eller i slutändan vet ju Ni och jag vems vilja som går igenom haha. Jag kan ju inte rå för att jag har så bra smak och insäljningstaktik. >_^
 
Riktigt glad över min fina stammårbacka!
Helgens ros från älsklingen
 


Älskar mina betongljusstakar från Tove Adman som jag fick av mina gamla elever när jag gick på föräldrarledighet. 
 
Stora långa doftande rosor! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback