Min andra hälft

 
Mina två hjärtan!
 

Jag vaknade innan tuppen (väckarklockan och Liam) kl.05:05 i måndags för att fixa frukost till min älskling på hans födelsedag innan han skulle åka till Arlanda och ta flyget till Köpenham för en dags jobb. Nu har det blivit lite lugnare med jobb utanför Stockholm men i höstas när jag var gravid med Liam var han borta på jobb nästan varje vecka. Även om det bara handlade om 2 dagar så tar det på krafterna, förberedda kvällen innan, lägga sig tidigt, vaknar sjukt tidigt och för att sedan komma hem sen någon dag efter. Han är otroligt driftig, loyal och fokuserad min andra hälft på sitt jobb. Det finaste med Fredrik är att han är så ödmjuk både proffesionell och privat. Hjälpsam och ställer upp om han kan. Men han ser alltid till att vi - hans lilla familj mår bra. <3<3<3

Det var väldigt mysigt att äta frukost ihop sådär tidigt. Strax innan Fredz skulle gå vaknade även vår lille plutt. Så hela familjen fick en fin start på dagen tillsammans. 

Under kvällen bakade jag och Liam en tårta till pappa Fredrik. Liam nattades på ryggen med bärselen och somnade lagom när jag vispade grädden hahaha. Ni ser mycket bra samarbete! 
Jag bakade ljusa tårtbottnar, fyllde tårtan med hallonkräm, nutellakräm. Sedan toppades tårtan med grädde, färska hallon och blåbär.
Jag tror att tårtan blev godkänd. ^_^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback