Minipizzor

Ikväll är jag hemma själv med Liam. Papa Fredrik är på herrmiddag. Jag och Liam skulle egentligen få sällskap av moster Olle men så fick hon förhinder.

Vad hittar jag då på, jo jag lagade minipizzor. Ja, stod inte direkt och bakade de själv utan köpte färdiga pizzadeg från Hemköp. Jag gick väl lite banans med ingredienserna. Körde på Västerbottenost med kantareller på två. Sedan fick det bli mozarella, parma, pepparsalami, salchichon, championer och egenodlade körsbärstomater på de andra. Mätt och nöjd är jag iallafall. Sitter och slö tittar på film medan lillen sover sött! ^_^ Tror jag kommer göra honom sällskap snart. ZzzzzZ

En nyduschat trött kille i väntan på välling. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback