Semper fotografering

Igår morse vaknade Liam kl.02 och kändes varm, jag tog tempen på honom och då hade han lite lätt feber på 38.3 grader och hositg. Det är ju typiskt att plutten blir krasslig innan sin casting. På morgonen avvaktade jag för att se hur han mådde. Han var sig lik, glad och alert så då bestämde jag mig för att åka ändå. Blir han kinkig och ledsen så åker vi hem. 
Fotograferingen var på Studio Rex på Odengatan. Vi tog en skön promenad till Hornstull, Liam somnade och sov hela bussresan in. Fick vällning och var redo för bus! 
Det var ett jättetrevligt team med designer, stylister, fotografer, AD, projektledare mm som tog emot oss. De hade ordnat med gottegott frukost med nybakat bröd från vedugns brödhaket Fabrique.
Det var vi och 3 andra bebisar som skulle fotograferas. Alla hade smart nog med sig sällskap, alla utom jag. Å andra sidan hade jag inte räknat med att det var riktigt fotografering med ombyten mm. 
Semper ska göra om alla sina förpackningar med snyggare och fräschare layout! 
 
Här är de nuvarande förpackningarna som vi också fick hem efter fotograferingen.
 
 
Jag tyckte Liam fixade fotograferingen galant, nyfiken som han är kollade han ju efter var alla blixtrar kom ifrån haha. De fick några riktigt fina bilder på Liam som jag så gärna vill få ta del av. Liam fick agera en piggelinbild och en lugnare bild där han skulle se sömnig ut. Hur får man en busig bebis som sprattlade vild och skrattade högt att börja gäspa och gnugga sig i ögonen kan man tro. Jo, jag kom på att man kan stryka med fingrarna mellan ögonen och som på en fingerknäppning kom det på beställning en gäsp. ^_^
 
Alla bebisar var söta, charmiga och väldigt olika. Liam var ju ändå BÄST såklart inte alls partiskt haha.
I början var ju det här mest för skojs skull men jag skulle ljuga om jag inte är NERVÖS nu. Det vore sååå roligt att se mitt barns glada/trötta ansikte på Sempervällingspaketen! Hoppas de hinner lansera de fina paketen på UnderBARA BARN mässan. 
 
Coolt studio!
 
 
 
Frukost för alla!
I
 
Massa fina barnkläder!

Här testades ljusen, det var vad jag hann ta kort på...
 
En close up




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback