UnderBARA BARN

Hemskt ljus med massa konstiga skuggor men lycklig! Då lugg och kortare hår med min fina runda mage, gravid i vecka 26 <3
 
Nu är det inte så långt kvar till underBARA BARN mässa i Älvsjö 4-6 oktober! Det är ju något som är relativt nytt för mig då första gången var förra året när jag var gravid med Liam. Sedan dess har jag längtat till nästa! Det var så så så mysigt, där gick jag med min fina mage och träffade på så många vänner och bekanta med småttingar. Väldigt härligt stämning, bra ordnad med amningsutrymmen, lån av bärselar/barnvagnsparkeringar. Jag kommer ihåg hur imponerad jag blev av hur mycket det fanns. Bra mix på alla barnprylar, PERFEKT för alla nyblivna/småbarns föräldrar. Utställarna var väldigt generösa och informativa med sina produkter. Jätteroligt att få möjlighet att testa och sålla bland alla barnprylar som finns i marknaden. 
 
I år blir det kanske om ännu roligare för jag har ju en liten plutt som kan testa sakerna/barnmaten mm. 
Ser mycket framemot det! Jag kommer såklart dela med mig av bilder och rabatterbjudanden. (Förra året fick man tex en flaska från MAM när man hälsade på i montern och sa Carina) ^_^
 
Fick tips från min kompis Emilia att med Coop Medmera kort så får man inträderabatt. 
Här har ni länken med mer information. 
 
http://www.konsumentforeningenstockholm.se/Medlemsformaner/Aktuella-erbjudanden/Medlemsformaner/UnderBARA-BARN/
 
För övrigt får man som Coop Medmera medlem också handla med 20% rabatt på Pampers blöjor och Hipps barnmatsburkar i alla Coop butiker. Det gillas i detta hushåll som  ni ser på bilden...skönt att säkra när jag inte alltid hinner laga mat till Liam. ^_^



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback