Fix och trix

Så behövligt med ledighet! Vi har stökat (ja, det känns ju så när man packar och rensar skåpen på "skit") här hemma. Jätteskönt att ha så mycket plats i skåpen och att veta man har typ packat ner 1/5 av lägenhetens prylar när vi väl ska packa för flytt. 
Jag är varken en minimalism eller more is more. Jag har nog alltid tyckt om att skapa olika stilleben av mina saker. Flytta runt och testa nya föremål tillsammans och på olika ställen i hemmet. Nu inför visning vill jag inte ha privata bilder men vill ändå ha en personlig touch. Så det har blivit lite tager vad man haver av diverse ihopplock av vykort, foton och tidningsurklipp i alla ramarna. 
Känner mig rätt nöjd med stagingen so far. 1 vecka kvar, galet nervöst! >_<

Kate på Vogue, blåregn, klematis med daggdroppar, Grand centralstation, Elodie details (tyckte modellen påminner om min egen lilla modell ^_^) och Moderna museet. 
 
Dammat av alla mina godingar som numera pryder mina hyllor ja och just samlar damm men de är som konst för mig! >_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback