Det här med ett extra rum

Från att ha bott i en 3 till en stor 2 är egentligen inte så jobbigt men det känns. Det är mer saker framme då både vårt förråd och skåp är fullploppade. Men så har vi det här med mitt pysslande, när jag syr så behöver jag space att ha mina saker, ganska omotiverad att plocka fram saker varje gång jag ska sy tex. Annars ser det ut som ett bombnedslag fast jag har ju ordning på mina sytillbehör men det ser bara stökigt ut tillsammans med allt annat...Liams leksaker mm. Ja, jag vet...det är verkligen ett i-landsproblem....men kände för att skriva av min frustration. Samtidigt som jag längtar mycket mycket mycket efter ett eget "pysselrum" för vi har ju 5 rum i huset! Jag har redan paxat och det är klart! Fredrik fick "sitt" filmrum och då är det ju inte mer rättvisst (å han slipper allt mitt skräp som han numera säger. Jag förstår honom för det är skräpigt) att jag får "mitt". >_^
Till dess är det bara att släppa fram och inte bjuda in vänner hahaha för skapakänslan finns det massor av just nu! 
 
En liten present till en fin vän och kommande bebis! 
 
 
Å en liten söt väst till Liams kompis Celine som ska bli stora syster snart! Klart hon ska få en liten " Storasysterpresent" ^_^
 
En vändbar väst i sammet och fuskpäls. Sy för hand har jag inte gjort på länge....men om jag får tycka så blev det faktiskt riktigt bra! Sammet är väldigt tacksamt att jobba med....
 
Jag blev kär i det fina blommigatyget så då fick det bli en filt till...tänkte ge bort den i present men tror jag behåller det. Älskar kominationen.....
 
Lika roligt att pilla på flärparna nu som liten bebis....^_^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback