London trip och min kusins fantastiska bröllop!

Vi har varit några dagar i London och gått på min kusins bröllop, ett otroligt vackert bröllop och 4 dagar matfest!
Jag fullständigt älskar London, hade nog kunnat bo där om inte jag älskade Stockholm så mycket. 
Utbudet av mat, restauranger och shopping, love it! Vi hade det oförskämt bra hos Fredriks gamla chef där vi fick husera själva i en hel våningsplan med 2 badrum och Liam hade eget rum. ^_^
Jag gillar dock vår enkla skandinaviska stil mer och så självklart svenskt vatten, så oslagbart! 
 
Här bjuder jag några bilder från bröllopet och resan. 
 
Vattna och tar hand om Paus trädgård... 

3 våningar med heltäckningsmatta och trappor...oj oj oj 

Vad vore China town utan dimsum?

Nom nom char siu bao!

Å strosa runt i Soho
 
Hänger med farbröderna och visar de hur man posar. ^_^

 
Mina fina killar trosar runt i trädgården.
 
Rangers House
 
Gult var temat
 
Vackra arrangermang
 
Busy busy
 
Å den vackra bruden med den otroliga klänningen!
 
Liam hittade en lekkamrat 
Så otroligt söta!
 
De nygifta!
 
Vackra Diana
 
Brudparet
 
 
Såklart en klassiker...
 
Som Liam förstås lyckades charma chaffören att få provsitta...
 
och köra, tror ni han gillade det...börjar väl tidigt med dyr hobby bibi! 
 
Å klassiskt kinesiskt på kvällen, å jösses vilka middagar!
 
 
 

Bus och lek med Betty, den fluffigaste och goaste av de alla!
 
 
 
 
 Garden party dagen efter! Mysigt och ännu mer mat!
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback