Min födelsedag

Det har varit galet mycket på jobbet, tuffstart är bara förnamnet men nu hoppas jag att det ska lägga sig. Därav tysnaden för jag har slocknat sådär kl.20 med Liam. >_<
 
Innan jag började jobba så firade jag min födelsedag med mina killar och min familj. Konstigt nog har jag med åren uppskattat mer och mer att fylla år. Just att få en dags uppmärksamhet (räcker gott och väl) för att jag faktiskt mår bra och ha allt jag behöver. Sådär klitchigt jag vet men jag menar det....
 
Det blev en vuxenmiddag på Nytorget 6. Det var fantastiskt god mat och vi fick en hel eftermiddag och kväll bara vi två. Precis vad jag önskade mig faktiskt. 
Söndagen firades med tårta först med Fredriks familj och senare middag hos mina föräldrar. 
Jag är lycklig lottad! Tack alla fina människor i mitt liv! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback