Eat with style

Jag måste visa er vad jag fick för mig att göra häromdagen, jag har lite fetish för haklappar. Tycker givetvis att Liam ska få kladda och försöka äta själv vilket alltid slutar med att det är kladd precis överallt. Jag har inga problem med att torka och städa efter honom, det hör ju till. Hemma hos oss är det för kallt att klä av honom för varje måltid, därför skyddar jag kläderna med en ordentligt haklapp/förklädde. Därför fick jag idén att sy just en förklädde som ska se mer ut som en tröja än just en förklädde (målar varianten). 
Jag hittade imitationskinn hemma och gallontyg i svart, tycker dock det är lite för svart även om det är snyggt när det är stillrent med skinndetaljer. Därför ska jag sy till något blommigt på bröstet, men än vet jag inte vad. Vad tycker ni? 
 
Mmmmm mums! ^_^
 
Moahaha han ser ut som dr Evil på superhjälptarna ^_^
 
 
Hjälp, vad ska jag hitta på med de här söta tygbitarna?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback