Fota till visum

Nu har vi köpt biljetter till Hong kong, Macau och Kina. Det sistnämnda behöver vi söka visum för att få komma in. Himlans mycket tjafs det här med visum och all dess byråkrati. Senast vi sökte visum behövde jag åka dit 3 gånger då jag inte fick med allt som behövdes...denna gång får jag hoppas att det blir smidigare. 
Morgonen har därför ägnas åt att fota Liam för de kräver att man ska ha ett färgkort med vit bakgrund. Inte så lätt att få en 1 åring att sitta still, titta rakt in i kameran och helst ser allvarligt ut. 
Tror dock att jag lyckades med några, får ta med alla så får de bestämma vilket som passar bäst. 
 
Vi ska strax äta lunch och sedan möta upp pappa Ed och Céline på en promenad, kanske ta vi en sväng förbi bibblan också. Perfekt besök för våra boknördar/bokmalar. ^_^
 
Dagens Liam outfit:
Body: Lindex
Byxor: House of common
Strumpor med halkskydd: HM
 
 
Här är två av de som jag tror blir bra...den första ser man dock inte båda öronen men hur petiga är de?!
 
 
 
 
Gillar att byxorna har resår vid byxslutet och jag älskar färgen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback