Härligt nystädat hem

Idag tog vi tag i städningen här hemma. Både jag och Fredrik trivs så mycket bättre när vi har undanplockat, vi har som mål att alltid försöka städa en gång i veckan. Då hjälps vi båda åt förstås, det går så rugigt mycket snabbare. Hittills har det gått hur bra som helst med Liam, han leker för sig själv eller svansar efter när vi dammsuger. 
Sedan fick vi besök av svärmor/farmor med småkusinerna och faster Bella. Himla roligt tyckte Liam som älskar att leka med andra barn. Han kan ibland bara sitta och titta på, skratta högt åt deras bus..knasunge! ^_^
 
Vi vuxna fikade och pratade..ja alla utom farmor som fick gå och leka med alla pojkarna haha. 
Perfekt regnig myssöndag!
 
Leker i sitt eget rum, var tvungen att smygfota lite...hehe
 
Älskar vårt multirum = vardagsrum/kontor/kök/lekrum i ett. Då gäller det att hålla ordning, jag tar hjälp av lådor och korgar. Jag har nog en brokig samling av nytt/gammalt, metall/betong/glas..små stilleben i grupper. Älskar´t!
Sedan är jag så himla nöjd med våra gardinskenor/takskenor som jag måttbeställde på Home in Harmony i Sickla. Jag sydde till skira vita gardiner som går från tak till golv och som jag drar för om kvällarna, det ger en sånt lyxigt hotellkänsla och skyddar mot insyn. Rummet känns så mycket större och luftigare bara sådär hokus pokus om man har rätt inredning! >_^
 
Mina raringar trivs bra här på fönsterbrädan, 3:e gången de blommar om. 
 
Har ni testat denna, omg så god och 100% frukt!
 
Farmor/mormor med boysen. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback