Hej måndag!

Idag fick jag sovmorgon, Liam vaknade först kl.07.30 yay!
Så vi slapp tröttmåndag men har då ändå inte hunnit göra mycket. Vi har skypat med moster Lisan i Kina, planerat lite för vi ska försöka klämma in en Kina resa innan jag börjar jobba. Vi hinner dock inte hänga tillsammans i Kina då moster Lisan är på väg hem efter 8 månader i Asien. 
Det enda jobbiga är alla visum tjafs...ringde till kinesisa ambassaden idag men de har visst stängt i samband med kinesiska nyår. Får hålla tummarna för oss att vi hinner boka allt och få visum i tid. 
För tillfället är det väldigt väldigt väldigt mycket beslut som behöver fattas. På det massa jobb för Fredrik, många jobbresor på väldigt kort varsel. Den här veckan åker han till Köpenhamn och vi får klara oss utan honom i 3 dagar. 
Det fixar vi nog men det här med jobbresor har sina för- och nackdelar. För tillfället när jag är föräldraledig så går det bra men när jag börja jobba igen får vi nog pussla lite precis som alla andra småbarnsfamiljer kan jag tänka mig. 
 
Näh nu får jag ta tag i dagen. Vi siktar på en skön promenad och hänga på biblioteket! ^_^
 
Dagens Liam outfit:
Tröja: Newbie Kappahl
Jeans: som jag sytt av ett par av mina gamla
strumpor: reafynd från Melton
 
Liam har som vanligt hunnit laga några vändor med mat...
 
 
Gått ut med hunden...
 
Läst några böcker..
 
Sötaste rumpan
 
Så föta "strumpisar"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback