Hej vabruari!

Visst är det typiskt när jag just skrivit att allt börjar återgå till vardagen och i nästa veva insjuknar både jag och Liam.
De närmaste dagarna har jag gått här med yrsel och illamående. Typ migrän...jag har aldrig haft det tidigare men fruktansvärt jobbigt! 
Liam har ngt knas i tarmarna. Lös i magen och spytt några gånger. För övrigt är han glad och pigg. BVC trodde det har att göra med hans feber/förkylning förra vecka. Så vi har kört på med blåbär och redan idag är det mycket bättre. Jag har dock sanerat hela lägenheten, byt ut och tvättat allt som går att tvätta. Å så har jag avbokat alla träffar och bara varit hemma och myst. Lillen börjar dock bli rätt rastlöst med att bara hänga med mig. Så vi hoppas på lite lek och bus imorgon. 
Jag däremot har sytt medan Liam tagit sina långa naps. Vilket ALDRIG händer annars. ^_^
 
 
Gosig kille efter 3h vila! 
 
Mjuk oversize raglan tröja med läderlapp

Vi fortsätter på raglanmodellen här med kombinationen mjuk imitations jeanstyg, blommigt och konjakbrun läderlapp och så ville jag göra något skoj med mössan så då fick de ögon och mun. ^_^

Svårt att få till ljuset en grå dag som denna och motivet som vägrade sitta stilla. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback