Helgens bilder och ny åkpåse

Vi har bara myst en massa och ätit gott. 
Har även trotsat helgens minst sagt gråtrista väder med barnvagnspromenad i naturen med ny varm åkpåse som jag är så nöjd med!
 
 På väg till sjön Gömmaren.
 
Det blev en Voksi Urban som passar oss bättre i naturmaterial. Ull, fjäder och dun håller Liam varm och torr. 
 
Idag när det var 0 gradigt, hade Liam bara på sig en tjock tröja och ullkrage. Det räckte gott och väl.
Det bästa är nog att jag inte behöver klä honom lager på lager. Då vi har en väldigt lättväckt kille var det helt omöjligt att klä av honom när han låg och sov efter en promenad, det slutade alltid med att han vaknade sjöblöt. 
 
En glad kille med fika, banankex utan socker och mjölk. Spillfri mugg från Bambino perfekt att ha i vagnen. Det enda som saknas är buggans tray som jag fortfarande förhandlar. Ni vet ju hur det kommer sluta hahaha ^_^
 
Jag har lämnat in vår svarta suflett till skräddarn. Jag vill göra om den till en vintersuflett med möjlighet att dra fram surfletten en snäppe till när det snöar eller blåser precis som solskyddet vi har. Har tänkt göra det länge nu och sedan fick jag reda på att detta är standard på Buffalovagnen. Det kanske är en tidsfråga när denna suflett kommer till donkey. 
Får se om han kan få till den som jag vill, tänkte först göra det själv men insåg ganska snart att jag inte vill riskera att förstöra den. Dessutom kommer han använda bättre dragkedja och framförallt har han de rätta verktygen! Får visa när den är klar. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback