Inspiration walk in closet

Vi ska strax ut och spana saker till huset och få inspiration. Bland annat åka till Alviks måleri för vi har vägarna förbi, än är det lång tid kvar till val av färger och tapet på väggarna men alltid skoj att kolla på utbudet. 
Vi ska mest kolla vilka tapeter som finns som standardval dvs prisgrupp 7. 
Vi är nog mer inne på att ha målade vägar men allt beror ju på, vi har en hel lista på vilka tillval vi prioriterar mest och vad vi själva kan fixa med hjälp av familj och vänner. 
 
Jag tänkte mest visar inspiration till min del av walk in closet som jag hittat. (Javisst drömmen om en walk in closet slår in!) Så himla smarta lösningar och stilren precis i min smak. Det mesta är dessutom från IKEA, snäll mot plånboken! ^_^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback