Köpenhamn VS Paris

Det är verkligen i sista minuten men jag och Liam ska få hänga med pappa på jobb igen. YAY! 
Vi fick välja mellan Köpenhamn eller Paris, två fantastiska städer men får jag välja så blir det såklart PARIS! Älskar Paaaaris!
Bara strosa runt, fika, ÄTA GOTT och fönstershoppa, helt underbart! Vi kommer att bo i centrala Paris, närmare bestämd ett stenkast från Latinska kvarteret och granne med Notre dame. 
Sist vi var där var Liam 3 månader och hans första resa. Det gick ju bra, han var såå liten och nu är han 1 år och har myror i brallen! Så vi får hoppas han är medgörlig ändå. 
 När vi var där i april förra året var det helt fantastiskt väder nu får vi planera lite varmare kläder och så får vi hoppas på regnfria dagar! Då blir jag nöjd. 
Vi har valt att stanna 1 extra natt/dag som vi kan spendera tillsammans hela lilla familjen, då ska vi sikta oss på området Marais som vi inte hann med sist och såklart äta Viet mat hos de söta tanterna! ^_^
 
 
A bientôt à Paris! 
 
Jag hittar inte de fina bilderna jag tog från systemkameran så får visa mobilbilderna.
Notre dame



Liten trött bebis...

Snyggpappan på Latinska kvarteret bland ostronbarer, utefik och charmiga gamla hus, love it!

Asså dessa bakverk! 


 
 

Kommentarer
Emilia säger:

Hihihihi vilken liten plutt han var!! Och jag hade också helt klart valt Paris ;)

2014-02-02 | 17:20:08
Bloggadress: http://www.vadgorceline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback