Leka av sig

Full fart framåt, idag har det varit full fart sedan vi vaknade. 
Jag har skrivit det tidigare och skriver igen att jag har haft turen att träffa så fina föräldrar från min föräldrargrupp.
Vi har hängt ihop sedan våra bebisar har varit pyttesmå, det är så roligt att se utvecklingen tillsammans.
Varje vecka träffas vi för att hitta på något skoj, tidigare när alla barnen var bebisar kunde vi ta promenader till olika fik och myst. Sedan har vi börjat hänga hos varandra för det varit lättare och roligare för barnen att leka fritt medan vi äter/fika utan att det stör andra och det är SUPERMYSIGT! 
Idag var det min tur att hålla i lunchen, passade på att bjuda in två pappor till. Det var fullt hus, 6 vuxna och 6 barn. Det var så roligt, sådär kaotiskt härligt med bus, skratt, barnskrik och gråt precis som det ska va! ^_^
Vi hann ju både äta oss mätta och prata. Barnen fick leka av sig, samspela och dela med sig av leksakerna. En efter en slocknade på noll tid, till och med Liam som är en sån kämpe när det gäller att hålla sig vaken haha. 
Då jag och Liam är återigen ensamma hemma då pappa Fredrik är på jobb så blev vi inbjudna hos Ed, Emilia och Céline på middag och prata hus. Tror ni att vi är lyckliga som har en byggledare som kompis och dessutom granne! Liam fick leka ännu lite till och dessutom med sååå roliga och fina leksaker!
 
Nu ska jag sussa för imorgon är vi inbjudna på ett roligt frukostevent med Babyzen YoYo resebarnvagnen som vi har och som vi älskar! Perfekt då vi ändå ska in och hämta våra visum till Kina. Tjohoo, många timmar fylla i dokument men bara 2 besök, progress! (Sorligt ironi!) >_<
 
 
Liam blev helt förälskad i denna roliga krokodil xylofon från Skip hop. Jag gillar att den är av trä och Skip hop har återigen lyckats få alla små djurkompisarna att ser så vänliga ut och så enkla utan massa krims krams!
 
Så roligt med hjul, krokodilen följer ju med en var man än rör på sig!
 
 
Välbehövd fika paus efter bus och lek! Tack Céline för tebjudningen och att du delade med dig av alla dina roliga leksaker!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback