Liam på nya Semper förpackningarna!

Imorgon ska jag och mina bloggkompisar Emilia, Elin och Regina åka på mysigt gröt och vällingfrukost där Semper ska visa upp sina nya förpackningar. Där bland de finns vårt allra eget paket med Liam på paketet.
Jag har ju vetat länge men då det har varit väldigt hemligt så har jag inte kunnat dela med mig med nyheten först nu i samband med lanseringen av de nya paketen som kommer till handeln inom kort. 
Liam har fått pryda nya natti nattvällingen just för att vi fick honom att se trött ut på beställning. Väldigt passande bild för förpackningen även om jag tycker det är lite synd att man inte ser hela hans söta ansikte. ^_^ 
Kul grej att spara och som minne då detta verkligen var oväntat. Från en dag på stan, till casting och på paketet händelse. 
 
Bild från Sempers hemsida. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback