Lite bilder från Parisresan

Jag har inte hunnit lägga upp några bilder från resan, har dock inte tagit så jättemånga heller då det var dåligt väder och Liam mådde dålig. Jag hade fullt upp att få honom äta och dricka ordentligt vilket var en kamp. 
Hursom, vi njöt av de mysiga stunderna lite extra. 
Vi var bland annat och åt på ett liten vietnamesisk restaurang  som hade fått högsta betyg på Tripadviser. De hade två olika avsmakningsmenyer, de körde vi på och det var gott men jag har ätit godare vietnamesiskt mat. Vi tyckte maten var något mesigt saltat och en aning för sött. 
 
Mina fina boys på Saigon Pantheon
 
Me and my boy som spelar svår...
 
3 olika förrätter...
 
3 olika sallader...mellanrätt..
 
Huvudrätterna, till höger var nog den bästa rätten karameliserad fisk som serverades rykande hett! Mums! Vi fick dock vänta tok för länge så Liam hann tyvärr bli gnällig och trött så efterrätten slängde vi bara i oss för att komma hem fort. 
 
Lite skillnad på lekparker i Paris och vad vi har här hemma...Liam var inte alls impad!
 
Arkitekturen däremot...asså såå himla mäktig byggnad!
 
Här ser man tom att Liam har feber, vattniga ögon och hängig. Vi behövde dock ut och ta friskluft. Lagom avstånd till kyrkan Notre Dame som är 850 år gammal. 
 
 
 
Över takåsarna
 
 
 
Gladfisen
 
Liams leksak hade visst blivit lite större....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback