2013 året som gick

Vilket år! Vilket FANTASTISKT år, året som jag aldrig kommer glömma! Året som vi blev tre, jag blev mamma för första gången till vår underbara glada lilla älskling Liam. 
Att bli mamma och vara mamma var bättre än jag förväntat mig även om det var tuff i början med förlossningskomplikationer, mjölkstockning(ar), sömnlösa nätter och alla första gång händelser som skrämde vettet ur en. De är som bortglömda när man har den lilla krabaten i famnen eller när han numera krama om en, pussar och säger mamma. <3<3<3
Jag har njutit av varje sekund av min mammaledighet och att få tillbringa så mycket tid med Liam, se hur han utvecklas från dag till dag. Inte en dag har jag haft tråkigt och aktiviteter har det varit många, likaså resor. Möjligheten att få umgås med gamla och nya vänner. Uppleva nya platser och mesta dels bara få vara med familjen har varit det bästa. 
 
Jag tar dagen som det kommer men nog blir 2014 minst lika intressant! 
 
Gott Nytt År och må nya året bringa mycket lycka och välmående!
 
Kramar 


 

Kommentarer
Chloe säger:

Vad fina ni är! Gott nytt år på er! Många kramar

Svar: Tack fina du! Jag önskar detsamma till dig och din söta familj! Varma kramar! <3
Becks

2014-01-02 | 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback