Full fart!

Visst är det typiskt att det ska precis vara tvärtom så fort man skriver och prata om att något är bra. Ja, jag pratar om Liams sömnvanor. Vi fick sova 3 hela nätter och så började stöket igen menmen glad och pigg är han ändå.  Själv är jag mest sänk på morgonen men det går oftast över efter 15 min som tur. Det har egentligen mest med att jag lägger mig alldeles för sent....måste verkligen ändra på mina nattuggla vanor!

Jamen jag skulle ju egentligen skriva vad jag och Liam har haft för oss igår. Kändes som vi var överallt och HANDLA var vad vi gjorde. Lyfta skrot i all ära men vardagssysslorna och att bära runt på en bebis är väl ändå den mest effektiva träningen om inte mysigaste! >_^
Vi var och hälsade på Janne på Home in Harmony och drack kaffe samt spanade  på massa fin inredning. Som vanligt ha-begär!!! Dessa snyggingar kommer från Menu, de låga i marmor och koppar får gärna flytta hem till oss. 


Liam röjde runt där och dammade golvet haha

Sedan var vi och myslunchade med mormor. Udon var en hit och helst äta det tillsammans med mormor!


Jag har en tendens att bli tjenis med personalen...här går Liam runt med Ida på Cashen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback