Upp med tuppen!

Ja, nu överdrev jag nog lite men för min del är det med tuppen nuförtiden. (6.30)
Vi ska till Sturegallerian en sväng närmare bestämd babyshops butik för att gå Geggamojas modevisning. De visar vårkollektionen. Ska bli skoj!
Jag var så hungrig så här sitter jag helt färdig i lugn och ro med tända ljus och äter frukost. Bebis sover än och har sovit hela natten, tack för bra samarbete Liam! 

Ser framemot min sömnadskurs som jag anmälde mig till igår på ABFhuset, tycker att jag behöver friska upp mina kunskaper. Det är alltid bra att få nytt kunskap. Fick med min lilla syster oxå. Två helger ska vi lära oss att sy barnkläder! Mysigt! 


Liam fixar maten med mosters handsydda förkläde. ^_^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback