Vi kör en liten tillbaka blick på 2010 också

Lite om mitt 2010

den 2 mars 2011 kl. 15:01
 

Hittade detta i en kompis blogg. Jag har inte gjort något sådan på väldigt länge och tänkte det vore kul att läsa och minnas året vid senare tillfälle. 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkt vattenskidor, det gick sådär. 

Ridit på elefant, det luktade inte blomma men kul.

Flugit fallskärm, det var super!

 

Har du några nyårslöften?

Haha hahahaha.... 

Ja, kanske mer en överenskommelse med mig själv...inget direkt löfte.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja! Sofia fick Samson och Isabel fick William, PeiPei fick Noomi och Fiffi fick Colin och några bekanta till. Super mysigt!

 

Vilka länder besökte du?

Kina, Thailand, London och New York. KUL!!! 

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

26/6

3/7

8/7 <3

10/7

12/7 <3

 

Vad var din största framgång 2010?

Kärleken! <3 

 

Största misstaget?

Att jag i min naivitet lät saker och ting vara.....

 

Bästa köpet?

Vår Nepressobryggare.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

New York resan.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Träffa familjen i Kina.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

My girl

Summer Love

HOT Raraa raaa ra....

 

Var du gladare eller ledsnare 2010 jämfört med tidigare år?

Gladare gladast!

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Oj, svårt....kanske ännu mer spontana "hitta på grejer" med familj och vänner. Det får man aldrig nog av.

Joo, jag ville åka Wakeboard och åka båååååt och bara vara!

 

Favoritprogram på TV

Jag tittar inte så mycket på TV...men halv åtta hos mig och Gränsbevakarna i Australien är konstigt nog två program jag har tittat på.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade först inte tänkt göra något men sen blev det födelsedagsfirande 3 ggr om.

Så iår blir det inget firande hehe....då ska jag fly landet! Hope so! ^_^

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jumpsuit, blommigt, kort och bekvämt under sommarn. Andra halvåret vill man inte ens minnas! 

 

Den bästa nya personen du träffade?

Fredrik Christian Walles SÅKLART! <3 

 

En mycket tidigt morgon i vår vackra huvudstad. Sommar, shorts och bara ben. Just da way I like it! ^_^

En mycket tidigt morgon i vår vackra huvudstad. Sommar, shorts och bara ben. Just da way I like it! ^_^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback